nuffnang ads

recent posts

Wednesday, July 21, 2010

c0me back t0 me..

..QUOTEofTHEday..
MySpace

If You Really Love Something Set It Free...
If It Comes Back It's Yours, If Not, It Wasn't Meant To Be
betul ke? boleh caya ke? hmm..dulu, kerana terlalu sayang saya lepaskan dia pergi..kerana pada waktu itu, saya rasa kebahagiaan yang dia inginkan bukanlah bersama dengan saya..saya fikir, saya hanyalah pendatang yang mengisi ruang-ruang kosong dalam hidup dia sahaja, jadi biarlah dia pergi kepada insan yang dia benar-benar sayangi..ye, saya pernah sengsara seperti itu..hanya Allah yang tahu perasaan dan jiwa saya ketika itu..
dan kini..dia datang kembali..mungkinkah ini yang dinamakan jodoh? tapi saya tidak mengharap seperti mana yang dulu..sedikitpun saya tidak akan menjadi seperti dulu..saya tidak mahu disakiti lagi..terima kasih Allah kerana menjadikan saya kuat..dulu saya tidak kuat seperti ini..dulu saya selalu menangis, dan kini airmata saya sudah kering barangkali..cuma saat dan ketika ini, saya ingin menghargai detik-detik bahagia dalam hidup saya kerana saya tidak tahu bila kebahagiaan itu akan diragut seperti waktu dulu..

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow