recent posts

Wednesday, December 2, 2009

hari ni birthday arwah atok..=(

hari ni 2 Disember, pagi2 dah terlintas dlm kepala, hari ni birthday arwah atok. ingat lagi dulu penah terbaca dlm magazine, birthday britney spears pun 2 Disember gak. pastu ckp kat arwah, "atok, birthday atok sama ngan birthday britney"..pastu arwah tanya, "capo deh tu?" hihi..pastu gelak2 je, sebab arwah mane la nak kenal ngan britney kan. dulu time ckp ni arwah masih ingat lagi, sejak arwah ada penyakit alzheimer, anak2 cucu mmg dia dah tak ingat sangat dah, kalau nak gurau pun, sikit2 je la boleh..

miss my old time so much.....='(

hm....yan doakan agar roh atok tenang di sana dan ditempatkan bersama hamba2Nya yang beriman dan beramal soleh. al-fatihah..

No comments:

Post a Comment

Follow Me, I Follow U Back

Subscribe and Follow