nuffnang ads

recent posts

Monday, January 25, 2010

dilema cinta...

"seberapa salahkah diriku,hingga kau sakiti aku,
begitu menusukku..Inikah caramu membalas,
aku yang selalu ada saat kau terluka.."

"Seberapa hinanya diriku, hingga kau ludahi semua,
yang ku beri untukmu..Tak ada satu pun perasaan
yang mampu membuatku begitu terluka.."

"Namun ku terlanjur mencintai dirimu,
terlambat bagiku pergi darimu,
Bagiku terlalu indah perasaan itu,
tak mudah untukku menjauh darimu.."

"Telah ku cuba segala cara,
tuk bahagiakan kamu,merebut hatimu,
namun tak semudah yang ku bayangkan,
bila kau tak inginkan aku tuk di sisimu.."

hm...lirik lagu ni btul2 menggambarkan perasaan aku sekarang ni...='(

1 comment:

  1. setiap yg berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya..mungkin antara aku dan dia bukan untuk ditakdirkan bersama..jodoh dan pertemuan itu kan di tangan Allah..so, aku yakin dengan setiap yang ditentukan olehNya..takde guna bersedih lagi, betol kate kwn aku, menangis tu sbnrnya melemahkan lagi kita..after aku stop nangis, aku rasa ringan kepala otak ni n sudah mula merasakan bibit2 indah menjadi seorang yang SINGLE...huhuhu...cheer up Yayan..love ur life~

    ReplyDelete

Subscribe and Follow