nuffnang ads

recent posts

Tuesday, August 18, 2009

bila kepala jadi tingtong~! toink..toink..

salam..lama dah tak menulis blog. bukan ape, ada sedikit kekecewaan lantaran pemblockan facebook dan beberapa website yg slalu aku kunjungi..nasib baik blog ni tak kene block..serius rase bosan tahap petala kelapan bila tak dpt bukak facebook. tapi takpe, nasib baik ada talian hayat kat kelas multimedia ptg ni..at least, seminggu leh la bukak sekali.

aku tertanya2 bila agaknya aku nk dpt rezeki terpijak..klu nk harapkan duit gaji, kompem tak cukup..nk beli berukband..isk3..btol ni, rase dah tak tertahan dah bile tak dpt nk bukak facebook..rase die macam, perut ngah lapar, kt depan mata siap ada ayam golek lagi tapi tak boleh nak makan sebab puasa..hurmm..lebih kurang gitu la gamaknye..tapi klu puasa tu leh tahan lagi sebab time maghrib da boleh melantak ayam golek tu kan..yang ni, jgn kata maghrib, subuh raya haji taun depan pun blom tentu lagi boleh bukak facebook kat sini.

mungkin orang nmpak aku cm bahagie je dok kat bilik ni, siap minum peel fresh orange pagi2, tp jauh di sudut hati, aku rase cam dah tingtong kepala otak dah ni..live well or live hell, u choose..itu kata Jade kat Trisy..tp kan best klu ade spesies cm Jade tu yg leh bg kata2 semangat kat aku time2 cmni..tp takde la smpai kene panjat rooftop BPP ni kan..hehe..klu dpt panjat, dah lama aku naik kat atas tu, leh tgk view seluruh putrajaya yg cantik ni..

dah ar dulu..nk setel keje first..daa..

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow