nuffnang ads

recent posts

Tuesday, November 10, 2009

setelah sekian lama..dan mcm2 telah terjadi...

hi uols....lama dah tak merepek dlm blog ni, rindu rasenye..mgkin jugak disebabkan keter'bz'an yg amat sgt smpai tak terbukak pun aku blog ni...



aku rase sejak aku smbung study, aku mmg jarang sangat update blog ni..mmg busy tahap petala kelapan punye..so, skang, semester 1 dah abes, exam pun da setel, ngah bercuti smpai ujung bulan 12 ni..exam aritu bapak susah. tp aku selamba badak je g tgk bola Piala Malaysia kt stadium. bukan main girang bersorak, cm tak ingat esoknye tu ade paper business maths..seb baik hoben jang hoben menang..klu tak, lagi teruk la keadaan aku jwb exam esok paginye tu..kih3..tak tau la result aku nnt camne kan..adoiyai..result kuar 10 Disember ni..hurm..pasrah je la..



macam-macam perkara jugak da terjadi dlm tempoh ni sebenarnye...meh aku kupas satu persatu...dan perubahan plg besar aku rase dlm hidup ni bile skang dah ade peneman yg setia disisi..hehe..tak perlulah nk cite pjg pasal benda ni..cukupla sekadar memperkenalkan kewujudan 'dia' dalam hidup aku..siapa, di mana dan bagaimana berlaku sume ni, biarlah menjadi rahsia...ngeee..



lagi satu perkara, aku dah disahkan dlm jawatan..yeay! so, aku skang bukan dlm tempoh percubaan lagi..dah sah ok!

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow