nuffnang ads

recent posts

Tuesday, October 18, 2011

10 things to do before I die

Sounds like macam dah nak mati je kan tapi bak kata hamka, "semua orang akan jadi mayat, anda tidak mampu mengubahnya". nampak macam kelakar kan? tapi itulah hakikatnya.  Ini juga gara-gara menonton cite Scent Of A Woman, yayan pun nak ada bucket list jugak..

so, sebelum aku mati, ada beberapa perkara yang aku nak buat. here we go..

10 THINGS TO DO BEFORE I DIE
1.  Sebagai seorang Muslim, sudah tentulah aku nak mendapat keredhaan Allah, dan taubat kepadaNya.
2.  Nak bahagiakan mama & babah dan kalau boleh nak tengok dorang senyum setiap hari.
3.  Kuruskan badan, kalau boleh nak capai berat bawah 50 kg.
4.  Nak pergi melancong kat tempat-tempat yang aku idamkan.
5.  Menziarah Baitullah dan menunaikan ibadah Haji dan Umrah.
6.  Nak kahwin, ada suami yang penyayang dan ada anak-anak, dan bahagia setiap hari.
7.  Spend time dengan my BFF dan buat macam-macam perkara yang gila!
8.  Bawak mama dan babah pergi melancong jauh-jauh, London ke, Australia ke, Rome ke.
9.  Minta ampun dan maaf pada orang yang aku dah lukakan hati mereka.
10.Hang out dengan my siblings, in laws, nephews.

Harap-harap aku mempunyai masa yang mencukupi untuk lakukan semua perkara ini. :)

Live your life!

1 comment:

Subscribe and Follow