nuffnang ads

recent posts

Monday, June 25, 2012

SONY NEX-F3K

*drooling sambil juling*

nak nyanyi lagi Mak Iti dulu untuk kasi feeeeel..

"Now I can't seem to fight myself,
Oh I can't seem to ease my mind,
Oh I think I'm falling, I'm falling,
And I can't stop falling, I'm falling in love with you"

Memang saya sudah sangat2 jatuh cinta pada kamu wahai Sony NEX-F3K!!

Untuk menjulingkan lagi mata, jom nengok ape bendanye yang aku suka sangat2 ni..


Ihsan : www.sony.com.my

mula2 bukak, aku survey harga. hm. quite mahal tp mungkin berbaloi2..Kecil dan mudah dibawa ke mana2..

Ihsan : www.sony.com.my
Oh, siap ada flash camni..looks good.....

and then TETIBE..............................!
Ihsan : www.sony.com.my
nampak ada yang kaler ni...oh mai!!! *jatuh bergolek-golek*

Ihsan : www.sony.com.my
ada 180 Flip LCD Screen....hmm..best kot!! leh amek gambar sendiri camni..(guna SII aku tu kemain payah lagi nk tekan kalau nk camwhore cenggini)..besnye, leh amek gambar sendiri!!!

Ihsan : www.sony.com.my
pastu leh amek video Full HD..isk3..

  
Ihsan : www.sony.com.my

ada lagi yang best giler!! ada 11 PICTURE EFFECTS MODES!! homai homai...really drooling..(macam nampak makanan..haha)

BEST KAN? BEST KAN???!

Itu belum lagi lain2 specs, looks good untuk orang yg macam aku. nak pakai DSLR besau bebenar plus berat. yang ni sgt comei lotei....

Ok, let's start berangan untuk memiliki camera ini.  Tidak cukup dengan berangan, meh korek2 tabung kot2 cukup kalau nak rembat before g bercuti nanti.

Untuk berangan cam aku gak, silalah pergi tengok kat laman web SONY ni..cekidaut!



Nota kaki : Ini adalah gara-gara ternampak adik beradik kamera ni kat meja YB AA.  Penah juga mengusha cik Norain Hamid sebab ada kamera yang ala2. Tambah pulak memang ada menyimpan angan2 untuk membeli kamera yang cenggini. Jadi saya memang sudah jatuh cinta! *Korek tabung*

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow