nuffnang ads

recent posts

Friday, June 8, 2012

BERWAJAH BARU

aku dah penat tengok hitam, jadi aku tukar ke warna yang lebih gadis dan sweet seperti tuan empunya blog. wakaka. dah stop. jangan perasan.

moga2 dengan wajah yang baru ini, aku semakin rajin menghapdet blog yang semakin lama semakin kutinggalkan ini. bukan malas, tp takde cerita. life aku boring seboring boringnya. walaupun begitu, aku bahagia. haha. apakah?

nk merepek meraban ape pun tak tau. next entry aku nk update bab makan2 la. bersempena nak menghabiskan sisa2 puasa ganti ni, dan sebagai permulaan untuk bulan ramadhan yang akan datang. (aku suka tengok blog pasal makanan kalau bulan pose, itu tabiat aku, korang takyah ikut sebab korang tak kuat iman.kekeke)

skill memasak aku skang aku rasa semakin bagus, semakin awesome. mungkin disebabkan adanya mixer yang aku cilok daripada mak aku sampai mak aku beli yang baru.. (mekasih mama..heee) anakmu ini menjadi rajin dan hebat hasil didikan kamu.

okeyla, cukup cukup sudah. sehingga bertemu di dalam entri yang akan datang.

tatatititutu~

nota kaki: mood aku baik hari ni sebab kelas BATAL!

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow