nuffnang ads

recent posts

Monday, August 6, 2012

Syukur

Salam Nuzul Quran semua..
Hari ni Putrajaya tak cuti, so kena keje macam biasa..
Bagi yang bercuti tu, jangan lupa banyak2 baca Al-Quran..

Sebenarnya hari Jumaat lepas result final exam keluar.
hewhewhew
Perut memang kecut sangat pagi2 Jumaat tu.
Mulanya nak check pas Subuh, tapi leh terlupa plak password emel yang baru.
Kena tunggu masuk ofis dulu la baru leh tgk nampaknya.

Seriously waktu exam tu blur sangat.
Kuatkan semangat sebab ada paper yang berturut-turut.
Paper law rasa cam dah nak give up dah aritu, sebabnya macam susah sgt nk hafal kes2 tu. (mungkin sbb kurang makan kismis kot)
Memang dah tanya membe dah cmne kalau nk amek MC..huk3
tapi kawan aku sume baik2 belaka..
Bagi nasihat dan semangat kat aku..
Akhirnya dengan berat kaki, aku melangkah jugak masuk ke dalam dewan exam.
Jadi bleh dapat bayangkan la mcm mana cuaknya aku bila nk check result.
Aku doa aku lulus je la sume tu kan. Yang penting LULUS.

Bila cakap pasal yang penting LULUS, mesti korang ingat aku ni tak bermotivasi nk dapat A kan?
Hmmmm..
Bukan senang sebenarnya belajar dan bekerja dalam waktu yang sama ni.
Kena banyak berkorban masa, tenaga, wang ringgit dan zaman muda remaja. hehe
Bagi kami pelajar part time ni, memang susah sangat nak dapat A.
Mungkin sebab masa yang terhad membuatkan kami kurang masa untuk study dan prepare assignments utk carry mark.
Jadi, bila ada subjek yang dapat A tu, memang boleh buat lompat bintang 18 kali la kan..

So, balik pd tajuk asal..syukur..
Syukur sebab dalam banyak2 sem degree ni, sem ni result yang paling tinggi aku penah dapat..
Sebab apa? mungkin sebab tak banyak gangguan..huhuhu
Mungkin jiwa dan raga sepenuhnya ada pada study..
Kalau tak dulu sempat main-main chenta monyet la, itu la ini la..
Alhamdulillah, dalam pada mcm tak leh jawab tu, aku lulus dengan jayanya..

To all my PLK friends, jumpa lagi kite di sem yang depan ye..:)



p/s : Walaupun sambil study sambil tengok Ammar dalam DDK, tetap dapat results yang OK..Mungkinkah dia sumber inspirasiku? hahahaha..



No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow