nuffnang ads

recent posts

Thursday, April 16, 2015

The Solemnization

Assalamualaikum semua..Sihat? Banyak benda nk update kat blog sebenarnya, tapi disebabkan oleh kekangan masa, aku asyik postpone je.  Sorry lah kalau ada orang menyampah, aku asyik update pasal kahwin je, hehehe. Almaklumlah, masih dalam honeymoon mood, boleh juga membakar semangat kekawan yang masih bujang tu untuk melangkah ke alam misteri ni.  hehe. 

Gambar dari photographer dah dapat. So aku pilih la beberapa keping untuk letak dalam blog ni, sebagai kenangan abadi.  Lagipun kahwin sekali ni je kan, apa salahnya ye tak. Bagi yang gambarnya tiada dalam ni, jangan kecik hati ngan aku, huhu. Ini version gambar dari photographer. Mungkin ada yang dia tak sempat nak snap. 

Photographer untuk majlis nikah ni ialah Hafiz from Sweetpictures KL..Editing untuk blog ni sendirian berhad. Takde kena mengena dengan SP, sebab tu la gambar kejap color lain kejap color lain.haha.lantaklah..yang penting kite enjoy!

Hantaran Dari Aku kepada Zul.  Gubahan hantaran ni aku  buat sendiri selama berbulan-bulan sebelum kenduri..hehe..Kepada yg sponsor macehhhh  bebanyak..mmuaahhh

Hantaran daripada Zul kepada Aku. Gubahan hantaran ni Kakyong yang buat. :)

First time aku mekap tetebal cenggini. Memang betulla kata Laila Isabella, macam letak pinggan atas muka rasanya..haha

Puas hati betul tengok baju and beadings..Gigih tau, pengantin sendiri yang jahit beads dan buat shawl..

Cakkk! 

Muka berdebar nampak Encik Zul....huhuhu

Alhamdulillah..setelah dua kali lafaz..Lafaz pertama pengantin lelaki ok, bapak pengantin perempuan yang salah..hehe..tu yang jadi dua kali lafaz..bapak aku nervous lebih, anak perempuan last kaannn
My lovely family...Thanks for everything..Not in this picture are my brother, Hafiz dan lg dua orang nephews yang dah kecundang..haha

Family baru saye...untuk kome2 aje..dah jadi orang perak dah teman ni yob..

Our matchmaker..Usen dan Yan..Yang paling berjasa memperkenalkan kami..cuweet like candy angat both of u..hehe..muuahhhh

My 2nd cousin Kakngah Izzah and family, merangkap the gossip girl, travelmate, housemate on off..hehe

Para sobat yang hadir..hehe..

cik peah pun datang..hehe..thanks darling..


Geng gosip/study group/makan group/bunga rampai group/geng UITM dihatiku..thanks for coming bebeh..

Cuweet tak kite? hahaha

The Dulang Girls merangkap my lovely single and available cousins..:)

Walaupon kita ketawa sampai dah nak ternampak anak tekak, tapi kita masih nampak cun di situ..haha..angkat bakul sikit..

Kami sepupu tapi kami macam adik beradik. Sayang korangggg!!!

Sorry pose agak terkelendat..waaaaa..tak pandai nk posing..susah giler kot amek gambar kawen klu part gmbr fefeeling cmni..huuu

Kalau dapat pose yang macam ni tak payah ajar pun dah terer..hahaha..memang jenis tak leh cover cun punya orang..hehe

Ok dah penat. Setakat ni je dulu. Ada masa, ada mood, aku update plak gambar sanding dan bertandang k..

Wasalam..

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow