nuffnang ads

recent posts

Wednesday, October 20, 2010

SABAR AKU BERTEMPAT

kadang-kadang pelik dengan sikap manusia ni..kita tak cari gaduh ngan dia, dia pulak yang nak carik gaduh ngan kita..tapi takpe, cukup sampai sini kau nak menyusahkan hidup aku..

dulu, kau suruh aku buat keje time aku tengah busy, memanglah aku tak sempat nak buat benda yang kau suruh tu..keje yang kau suruh aku buat tu, bos aku suruh kau yang buat, bukan aku..tak ada pulak dalam senarai tugas aku buat kerja yang diarahkan oleh kau..lagi satu, kau bos aku ke nak suruh2 aku wat keje, aku orang bawahan kau ke?

bila sampai dah mengata aku kat orang lain tu, memang bagus sangat la kan..tapi takpe la, aku pun dah mengata kau ni, kira fair n square la ye tak? aku jarang marah2 cmni, tapi sabar aku bertempat..

sekarang ni, jangan harap la aku nak tolong kau lagi. dulu tu aku tolong kau dah kira nasib baik. nak mintak tlg buat cara nak mintak tlg..dengan orang yang aku berurusan sebelum ni, dalam tension2 aku tak sempat nak buat, at least dia faham jugak, tak de la mendesak aku macam tu..kadang2 aku pelik, aku tak ada kena mengena pun dengan keja yg diberi tu.. hanya disebabkan bos aku lead benda tu, tak semestinya keja2 berkaitan dengan tu aku kena buat..lagipun ada ajk yang tersendiri kan. suh la orang2 lain tu yang buat keje. suruh aku kenapa? dah tu kalau aku lambat buat, kau jugak yang melenting. pasni kau buat la semua itu..kalau fikir diri tu bagus sangat, nape sampai sekarang tak jadi bos pun.

setel! release dah tension aku..

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow