recent posts

Thursday, October 28, 2010

GOGOGAGA YAYAN

selamat datang GAGA!!

dah enam hari gaga berkhidmat utk saya, tapi baru hari ni saya dapat perkenalkan kepada semua...terima kasihla kat semua yang terlibat menguruskan pembelian gaga, walaupun berbagai dugaan tapi alhamdulillah kini gaga selamat sampai ke pangkuan saya.

so, harapan saya tinggi pada gaga. agar dapat berkhidmat dengan baik. menjadi contoh teladan pada semua. jangan meniru aksi-aksi yang tidak baik. hindari kecelakaan dan sentiasa dalam kondisi yang mengkagumkan. harap gaga dapat berkawan baik dengan bibah.

walaupun jauh di sudut hati saya sebenarnya sangat merindui nebem. harap sekembalinya nebem pada tuan asal, dia tidak lupakan saya. gonna mish u so much! kamulah go-kart saya yang paling hensem.....

kalau erra ada gugugaga, yayan pun nak jugak. hehe. gogogaga yayan! cute jugak kan?

nota kaki : nnt saya haplod gmbr gaga ek, belum ada kesempatan nk berphotoshoot...

1 comment:

  1. wah!!..ni msti kete baru??..hoyeh2.. nnti yayan kena bwk jln2..hoyeh2

    p/s: yakin jek... :D

    ReplyDelete

Follow Me, I Follow U Back

Subscribe and Follow