nuffnang ads

recent posts

Monday, April 25, 2011

birthday KAWANBAIK saya!



salam kawan2 semua!



hari ini birthday kawan baik saya! cikAZYAN..

disebabkan kekangan masa dan keter'busy'an kami sekarang,

tak smpat nk celebrate...hehe..sorry babe!



yan,


hepi birthday..

ko melangkah selangkah lebih tua daripada aku..

tapi walau ape pun, ko tetap gojes!

kesian birthday2 yang indah ni, ko berjauhan dengan kami..

demi sesuap nasi, so keje leklok..

ko la harapan bos ko..



tahun ni, ko ngan aku mmg agak sukar utk terima kenyataan..

ye la, semakin tahun, angka itu semakin bertambah..

bersama-samalah kita cuba menghadapinya ye..hehe


lepas setel sume ni,

kite g celebrate ek, lambat pun lambat la, janji ado, kan kan kan..



apa yg aku harap, ko sentiasa sihat sejahtera..

cukup makan pakai..

selalu hepi2, jgn stress2..

enjoy with ur age now before its too late..kih3




HAPPY BIRTHDAY!



love you!! huggssss! kisssesss!

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow