nuffnang ads

recent posts

Friday, April 8, 2011

GAGAKU DIGORES!

gambar hiasan..

aku tak sanggup nak amek gmbr kete aku..it hurts..


untuk insan yg telah menggores kereta aku, hanya Allah dapat membalas perbuatanmu itu..aku hanya mampu bersabar dan cuba memperbaiki kerosakan yang ada.. memang kalau diikutkan hati, nak mencarut dan maki hamun takpun bagi pelempang laju2 je pada org yang dah buat perkara itu.. kalau setakat calarkan tu masih boleh dipertimbangkan..tapi kalau sampai menggores perkataan lucah sehingga aku terpaksa cat balik the whole boot kereta tu, itu adalah perbuatan yang zalim..kereta masih kat bengkel, tak tau la berapa kerugian yang aku terpaksa tanggung atas kezaliman seorang manusia.. ZALIM ialah meletakkan sesuatu bukan pada tempatnya dan itu adalah salah satu daripadanya..tapi selagi aku boleh bersabar, aku bersabar..ini mungkin dugaan daripada Allah.. mungkin hari ini hari kamu, esok lusa hari aku..

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow