recent posts

Tuesday, August 9, 2011

resepi pemalas SPAGHETTI SOSEJ

semalam adalah hari malas sedunia untuk aku. selalu rajin jugak nak masak, ini tidak, daripada sahur sampai berbuka rasa cm malas2 ayam je nak masak. sahur yg paling malas bulan ramadhan kali ini iaitu 2 biji kurma pastu minum air kosong. hehe. dan untuk berbuka pulak, aku rajinkan diri yang malas ini untuk memasak spaghetti yang orang tak reti pun boleh buat iaitu SPAGHETTI SOSEJ. ha ha ha





pelakon utama :


abang prego yang encem, capsicum, bawang putih, tomato, sosej


pelakon tambahan (tak suke nak enteprem) :


cili blender mama (cilok drp mama), garam, spageti




taraaaa!! dah siap...




so itulah dia masakan paling malas aku. takyah nak cite cmne nak buat, korang tengok bahan2 tu pun korang leh tau nak masak cmne..jangan ngengada cakap tak reti..sekeh kang!


sonang yang amat sangat..


so, arini apa menu? tungguuuuu.....

No comments:

Post a Comment

Follow Me, I Follow U Back

Subscribe and Follow