nuffnang ads

recent posts

Monday, August 2, 2010

SALT...ko memang best!

Who Is SALT??
cerita ni adalah cerita yg aku tunggu2 sbb si Jolie yg berlakon..
drp tahun lepas kot tgk trailer dah berkenan..
so semalam aku g tgk..
ko mmg terbaek la Jolie..
tak sesia aku bayar duit tiket wayang..
bila tengok cite ni, aku pun tertanya-tanya siapakah SALT yg sebenarnya..
sama ada dia di pihak yang benar atau yang salah..
sama ada die mmg benar2 seorang Russian Spy ataupun CIA agent yg jujur..
tapi yang pastinya, dia sangat sayangkan suami dia..sedih part bile suami die mati..
yg paling best aksi cite ni, sebab dia seorang perempuan yg sgt licik..
korang tengok la, pastu baru leh komen kat sini..
tp cite ni mmg best sangat..
saya bagi 5 bintang!
*****

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow