nuffnang ads

recent posts

Tuesday, September 14, 2010

CORAT CORET RAMADHAN DAN SYAWAL 1431H

rasanya masih belum terlambat utk saya mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua rakan2 di luar sana.. hari raya kelima lagi dah masuk office tapi kesibukan di tahap yang terlampau menyebabkan saya kurang mempunyai masa untuk menaip seribu patah duaribu kata kat sini..

alhamdulillah walaupun raya ni dapat bercuti sekejap je, tapi dapat dimanfaatkan sepenuhnya..selain dapat jumpa saudara mara, dapat jugak jumpa sahabat2 dan cikgu sekolah dulu..rasa happy yang tak terhingga..

TERJAH edisi raya kali ni dapat jugaklah beberapa mangsa..he he he..tp dlm pada tu, ni first time tak beraya ngan geng2 SKPJ(bukan disebabkan hal 'itu' tetapi disebabkan kekangan waktu dan juga cuti yang tidak panjang) he he he..sorry guys tp korang tetap di hatiku..so, raya tahun ni saya terjah umah dak2 SHAMS..mula2 yg click attending kt fb tu ada 7 orang je, tup2 sekali kuar g beraya ada lah jugak dalam 8-10 kereta..dekat nak 40 orang, memang nasib sangatlah korang..neway korang mesti happy dpt kunjungan daripada kami kan???*wink2*..first rumah yg dikunjungi, beraya di umah sewa anis kat nilai..hik3..kira beraya la jugak sebab anis hidang kuih raya..=p..yang official nya, first rumah yg diterjah adalah umah acap..(breakfast nasi lemak kat sini, sedap tapi i tak tahan pedas u)heee...2nd rumah robe'..(robe' ngan busy2 kemas barang sebab dah nk balik U) kesian dia..3rd rumah aida (aku suke aku suke aku suke!!...sebab aida sangat terkezut, muke cuak giler sebab mak dia takde kat rumah masa tu) hee..neway aida, sodap air ko, kelaas gitu!..4th umah pijan, tQ kepada mak pijan sebab masak mee dengan banyaknye untuk mengisi perut kamiorang...heee...lepas umah pijan, kami ke rumah Cikgu Zabidah(cikgu Bio kami)..suke cikgu tengok anak2 didik dia dah besar..tp syg cikgu, sy dulu tak pandai bio, takleh nk jd doktor, result bio takat pass je tp still tak layak nk apply doktor..nasib baik bakal doktor ada aritu..lepas pegi rumah cikgu zabidah, ke rumah said pulak..makan roti jala, terbaik la~ sempat jugak beberapa orang merembat mangga kt umah said..lepas pegi rumah said, last sekali, pegi rumah cikgu Azmah (the best counsellor in SHAMS)hee..puji lebih dapat duet raya tak???..huru hara rumah cikgu azmah bila kamiorang datang...saya suke~..TQ semua kerana menjayakan konvoi mahabbah kali ni and thanx juge pada yg sudi menerima kunjungan kami...tahun depan jangan serik pulak...ha ha ha...

itu cerita beraya dengan budak SHAMS, member Poli tidak ketinggalan..Jedah buat openhouse, so saya, cik teha, cik yan dan puan zana attend the event wif spouse masing2..hik3..ain je sowang tak dapat join, demam katanya..cian ain..takpela, next time ke, or next week ke, kite kasi gegar umah zana plaks..heee...mr.bambino saya kata kami chaos..chet!! kami org tak chaos k, kami orang sopan2 orangnya cuma tidak dapat menahan diri apabila bertemu..kui3..neway, happy sebab dpt kumpul..next day, otw dr kg, singgah beraya kat umah Teha plak..memang terbaik kuah kacang mak Teha...mekaceh bg makan sodap2..=)

raya tahun ni memang bes!! mggu depan insyaAllah nk attend 2 majlis kawen pulak...dua2 dak PLK Uitm..cepatnye korang kawen!! heeee...doakan aku pulak k pas ni menyusul...uh uh uh..
nota kaki : saya sedang berdebar-debar menunggu kamu, sabarlah sayang, tidak lama lagi pasti kita akan bersatu..=)

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow