nuffnang ads

recent posts

Wednesday, September 29, 2010

EXAM MODE


pejam celik pejam celik dah nak exam...heee...tapi yayan, adakah anda sudah bersedia untuk menerima anugerah dekan "lagi" sem ini?



jom imbas balik perjalanan suka duka sem 3 ni..



sem ni sy amek 4 subjek, not killer subject but it killing me softly..



yang PERTAMA - Malaysian Legal System ajaran encik Mael kite..

yang KEDUA - Management Accounting ajaran Puan Fizah kite..

yang KETIGA - Management Information System ajaran Puan Rozita kite..

yang KEEMPAT - Reading & Critical Thinking ajaran Tuan Mejar Harcharan kite..



aku dah start suke study law ni, mcm best sebab berkait rapat dengan kehidupan seharian kita..lebih best lagi bile kes2 tu sgt kelakar dan kalau pikir2 balik, "mcm ni pun nak turun naik mahkamah jugak ke?" ataupun "laa, simple punye hal pun ko nak sue orang,ntah pape je" dan lebih teruk lagi, "owh, hal kecik cmni pun bleh nk dakwa eh, tatau pun!". mcm tu la gayanya bile dalam kelas law..wlupun lubang telinga ni kena besarkan ke tahap maksimum time en.Mael mengajar, tp kadang2 aku suke nk dgr apa yang keluar dr mulut dia..kadang2 tu, ntah ape yg dia cakap pun aku tak tau..tp lawak~ en.Mael, doakan sy dpt flying colors k dlm exam nnt...



akaun? dlm kelas ni aku agak main2 jugak la, lebih2 lagi bile ade si dinie ngan si ima ni..ade je kang yang kitorg buat..hik3..tp yang bestnye, bile aku ngan dinie main2, si ima tekun belajar, bile dinie ngan ima main2, aku tekun belajar, so alhamdullillah klu ada yang tak dpt catch up pun still leh tnye kawan2..lecturer cm bese Puan Fizah ni sporting orangnya..boleh bawak berunding gitew~



MIS...satu subjek yg aku sgt tak bleh blah..aku pun tak tau mana silapnya kelas ni, tang student die ke? tang lecturer die ke? tang silibus die ke? malas nak komen, let it go with the flow, jgn kantoi sudah!



reading n critical thinking..palotakHANG! trademark lecturer aku..memang sempoi abes, suke nk soal siasat orang, tp dalam masa yg sama die macam bapak2 yg sgt sporting..suke nak bagi extra marks, die mengajar satu2 perkataan yang ada dalam buku kerja..slalu bagi cth soalan and cmne nk jawab..mintak2 die tanda paper nnt terbukak la pintu hati die nak bagi markah lebih2 kan..



bila agaknya nk start buat revision ek? bila agaknya jadual exam nak keluar? saspen jugak tp rasenye cm nk cuti lama la time exam kali ni..cuti pun ada dalam 9 hari lagi ni..nk study cm taun lepas..giler2 smpai tak tido tp alhamdulillah, dapat jugak jawab final, klu tak, lingkup agaknya result aku..mudah2an dipermudahkan menjawab exam nanti, dipermudahkan time nak study and mudah2an member2 aku pun sume leh jawab sama2 pekse kali ini..taknak ada yg repeat2..penat woo nanti, orang dah grad, kite dok memanjat lagi tangga fakulti yg tinggi melangit tu..


selamat berjaya uols!

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow