recent posts

Friday, July 27, 2012

Randomness

Gambar menu berbuka semalam dan dua hari lepas..hari ni I berbuka di rumah mama I ye uols..sila jeles! (wlupun kemungkinan besar mama pun beli je kt pasar ramadhan)..kekeke..tp if  ter'stuck' dlm jem, maka aku makan jem tanpa roti jela time berbuka nanti..

Maggi Kari Goreng
 Maggi goreng ni, buat pedas2, tabur bawang goreng dan perah asam limau, memang malatops!


Pasta "Shell" Goreng
Terbayang2 daripada opis nak masak makaroni, tapi rupanya shell saja yang ada di rumah sebenarnya..tp ok gaks..sama je rasanya..

Nak resepi ke?
Resepi lenkali la, takde mood nk taip..

Iklan tambahan...

'
'
'
'
'
'
'
'
'
V


ni pulak projek Ramadan..hik3..org begasak baca Quran, ini pulak keje aku..isk3
projek selepas balik terawih namanya..bosan2 sebelum mata mengantuk tu kan, buat la apa2 yang patut..nk buat kuih raya malas lak nak bertapa kat dapur tu..so, baik bertapa atas katil smbil menjahit manik..still in progress, lenguh tangan acik menjahit..

open for tempahan...eh!

No comments:

Post a Comment

Follow Me, I Follow U Back

Subscribe and Follow