nuffnang ads

recent posts

Wednesday, April 21, 2010

penangan NESCAFE ittew..

akibat penangan Nescafe itu, aku still takleh lelapkan mata..HEBAT!
tapi encik selesema datang lagi..
"syuh2,encik selesema boleh pergi main jauh2 tak? Saya dah nak exam dah ni, saya tak perlukan kamu di sisi saya.."
hehe..

dah setel menjawab & menyemak jawapan untuk past year exam, so esok tnggal nak fokus pada soalan esei n ulangkaji sikit mana soalan yang salah tu..

tinggal lebih kurang 30 jam je lagi sebelum exam start..mintak2 sempatla aku cover semua topik esok..hubungan etnik ni banyak fakta yang nak kena ingat..semoga dipermudahkan sewaktu menjawab exam tu nanti..really need good pointer this sem..=)

esok ngan khamis aku cuti..cuti untuk persediaan n hari exam..hopefully segala urusan kat ofis berjalan lancar sewaktu ketiadaan saya esok n lusa..jangan la ada apa2 jadi lagi..penat suda~

hm..walaupun mata masih tak mengantuk, tapi saya harus tido..ini semua untuk mengekalkan awet muda..huk3..takde maknenye..esok mestilah nak bangun awal untuk sambung revision, esok malam nak relax dah kan..gud nyte u'ols..have a sweet dream..dun sleep with a broken heart..huhu..=)

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow