nuffnang ads

recent posts

Saturday, April 24, 2010

.: selamat hari lahir sahabatku :.

and this is dedicate to you...AZYANKHAIRIAH BT ALIAS..(nama ko ikut IC)hehe

"my buddy,my bestfriend,my roommate, my housemate, my sister"


25 April..
itulah tarikh hari lahir kawan baik aku..
kawan baik yang aku kenal semenjak semester 1 poli dulu..
buddy aku sehingga kini, dan insyaAllah untuk selamanya..
ko kawan aku sampai mati kan babe?..hihi

first day aku jumpa ko dulu, siyes aku tak ingat..ha ha
tp aku start nak baik ngan ko time kelas BI tak silap aku..
time tu kite kt blok yg dekat lab tu..
tgh tggu lecturer, ko dok mencangkung kat situ,asyik ckp ko nak tukar course..
ye la, course secretary ni tak seswai ngan jiwa ko sebab ko budak awam kan..hehe
tp time tu kitorang support ko, sebab kalau ko stay takut ko menderita ngan high heels and mekap kan..(walaupun sebenarnye time tu jiwa aku pun memberontak, cmne la bleh terjebak ngan dunia secretary ni, tak penah tepikir n terbayang pun nak jadi seorang secretary..huhu)
then, sejak daripada tu, kita mula jadi baik..
dah la nama pun sama..huhu
dan kita jugak ade bestfren yang sangat2 best..teha, zana and ain..

sem satu, ko mmg suke sangat datang lepak kat blok aku..
sampai dak2 blok aku pun kenal ko..huhu..

sem dua lak, kite mula duduk kat umah sewa,lorong 5 tmn poli..
tapi kita tak duduk sebilik..
sebab kita tak kesah duduk mane2 pun kan..
asalkan suma budak rumah pun happy..
kita jalan kaki g kelas sama2,
kongsi satu payung,
kaki melecet sampai berdarah2,
tapi kita tetap control cun..
balik daripada kelas, mesti singgah kat pebble beach..(btul ke nama kedai ni?)
beli plaster banyak2, sampai orang kedai tu pun pelik..

sem tiga kita dipisahkan sementara sebab praktikal..
siyes babe, rase cam patah sayap bila ko takde..

sem empat kita kembali duduk satu rumah..
kali ni kita jadi sangat2 rapat..
cam bese, kite berkorban lagi..
tak jugak duduk satu bilik..
aku dok bilik depan, ko duk bilik belakang..
sem last kite kat poli, ada banyak sangat dugaan..
sampai aku penah rasa nak berenti poli..
tapi sebab time tu ko sentiasa ada, aku jadi kuat balik..
aku tak tau ape rasenye kalau ko takde babe..
ingat lagi, kalau ko ada meeting kelab, aku tunggu ko kat kelas sebelah..
sampai sume dak kelab multimedia tu kenal aku..hehe..malu lak
kalau aku kena pegi makmal dsk, ko la yang temankan aku jugak..
kalau aku ada masalah ngan dak2 dsk, ko jugak yang menenangkan aku..
thanx babe..really appreciate it..
sem empat dulu, kita memang sangat banyak habiskan masa bersama..
itu tak termasuk sekali ngan aktiviti2 kita di luar..ha ha
sampai erni kata, yayan dah berubah..huk3..
aku tak pernah berubah kan babe? cuma jadi nakal sikit je..
time tu kita mmg tension sgt2 disebabkan poli, sebab tu cari ketenangan di luar..
really miss all those time...REALLY!!
dan aku paling ingat sekali camne aku meraung bila hari last kite kat pd..
seminggu gak aku asyik menangis je..
sangat2 sedih kan time tu..aku peluk ko macam kita takkan jumpe lagi plak..
ha ha...

tapi akhirnya kita disini..
takdir menyatukan kite semula..
happy yang teramat sangat bila dapat tau ko dapat offer yang sama cam aku..
walaupun time ni kite terpisah sket ngan zana,ain n teha..
sama2 mulakan idup kat negeri orang..
sama2 susah, sama2 senang kat cni..
sama2 duk umah yang kena masuk perompak..
sama2 dok behimpit kt dlm kete time pindah randah..
akhirnya kita duk umah yg sgt2 best kat taman ramal ros ni..

aku tatau cmne bile salah sorang drp kita kawen nnt babe..
tp yg pasti aku tak nak berjauhan ngan ko gak..
kite sewa umah dekat2 eh..takpun kite beli umah dekat2..
makan ati la laki kite kan..hehe

hm...
pjg dah merepek..
tp yg pastinya kan babe,
ko lah kawan aku dunia akhirat..
aku syg sgt2 kat ko..
thanx for everything..

babe,
happy birthday to you~
selamat hari lahir yang ke-23..
ko dah tua, ko takleh buat perangai cam dak2 kecik lagi..
haha..aku je bleh..;p
semoga dipanjangkan umur, dan dimurahkan rezeki..(ayat standard,klu takde cm tak lengkap birthday wishes)hehe..
aku sentiasa mengharapkan yang terbaik untuk ko babe..
you are really good in your own way..!

:: love u..saranghae..mahal na mahal kita..ich liebe dich..wo ai ni..te amo ::

so,sempena beday ko taun ni..inila ucapan yg mampu aku buat..hehe..pjg kan?!

p/s : kalau aku pegi dulu sebelum ko, jgn lupekan aku tau!..=)

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow