nuffnang ads

recent posts

Friday, April 30, 2010

.: ahadiat akashah :.

bgn di kala jam menunjukkan pukul 3 setengah pagi bukanlah perkara biasa buat aku, dan seumur hidup pun mmg jarang2 nk bangun time2 tu..tapi mlm tadi disebabkan paper ADS460, aku terjaga dari tido yang baru je masuk detik yang ketiga jam aku tido..tapi baca ape pun tak masuk, menggelupur jugak time jawab exam tadi..tapi, dalam pada itu, aku rasa bertuah pulak sebab bila aku terjaga dan tak leh nak study, aku pun beralih arah ke facebook..huhu..jangan marah ye..


MySpace

dan pukul 5.30 pagi tadi aku telah tertengok sesuatu yang sangat aku suka...credit to gee sbb post kat fb ko..hehe..dan ia adalah trailer filem LAGENDA BUDAK SETAN!!!..novel yang pernah aku baca suatu ketika dulu..and aku sangat harap cerita ini tidak menghampakan sebab aku sangat2 teringin nak tengok...here is the trailer...




MySpace sedih siot trailer die.... MySpace

aku masih ingat lagi bila aku start mengenali karya agung ni...time tu aku masih lagi di bangku sekolah rendah tapi aku dah mula berjinak-jinak dengan novel Ahadiat Akashah..seingat aku, aku start baca novel ahadiat akashah ni bila aku tengok Angah aku terkekek2 tergelak baca ada satu novel, time tu aku jadi tertanya-tanya la kan, ape yang ada dalam novel tu??lawak sangat ke?? dan selepas aku baca novel tu, barulah aku sedar yang ada sesuatu daripada penulis ni yang tak ada pada penulis lain..dan novel Ahadiat Akashah yang pertama aku baca itu adalah novel Joy..Cinderella, Lagenda Budak Setan, KL-London, Pilot-Cafe, Snow White, dan banyak lagi..sesungguhnya aku sangat rindukan karya2 ahadiat akashah...RINDU SANGAAAT...dalam yang banyak2 tu, ada lagi novel yang aku tak pernah baca, bukan sebab taknak tapi disebabkan aku masih sekolah rendah lagi time tu, mana la ada duit nak beli novel2 ni kan..selain Ahadiat Akashah, aku minat jugak pada karya Zuraidah Othman, seorang lagi penulis hebat yang aku minati...tp itu semua dulu...dah tak ada karya yang seperti ni sekarang, kalau ada pun semua stereotype je citenya..tapi ada satu! HLOVATE..yeah, die nye karya aku suke sebab fresh..
MySpace

oklah, cukup dulu setakat ni..aku nak p cari buku Lagenda Budak Setan..huhu..nak kena study balik novel tu..tp kan, masih ada jual lagi ke?? novel angah dulu dah hilang, tatau la mana perginye..mesti ada orang pinjam pastu tak pulangkan kan??

MySpace

kan dah kene marah..ha ha..k la babai...MySpace


No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow