nuffnang ads

recent posts

Wednesday, February 27, 2013

Runaway Baby

I'm not Bruno Mars, that asked his girl to runaway..
I am just me, that only asked you to stay but you won't listen..
So, I'll go..
 
EH?!
 
Dah kenapa nak bersentimental tengah-tengah malam diselangseli dengan bunyi cengkerik krik krik krik dan juga bunyi dengkuran orang yang sedang lena dibuai mimpi? Ape kehei dengan kamu ni yob?!
 
Sebenarnya tak de kena mengena dengan sesiapa pun. By time aku menaip ni, I am in the middle of the night, in the middle of the bed and my eyes still wide open.  Setelah overdose coffee, inilah jadinya.  So, where am I? Aku tengah berkursus di luar pejabat, somewhere far far away from my boss..yippie! (sorry boss, I know you are not happy because you really miss me right?!)
 
Sebelum aku kesiangan dan terlepas solat subuh berjemaah esok, eloklah kiranya aku menidurkan diri sendiri.  There's a lot of program tomorrow, senamrobiknya lah, lecturenya lah, exploracenya lah..Woowwee, tak sabar nak menjelajah bumi Melaka nih esok petang sambil berexplorace! Haha, very the broken english, rojak! who cares?! tepuk dahi kang! Dapat makan free dan dapat jalan2 free, kalau banyak aku snap gambar aku share nanti ye, itu pun kalau sempat la kan nak bergambar sakan, agak2 la tengah kursus kot..marah bos kalau tau PA dia pergi berjimba je..hehe
 
See you soon, ada lagi satu trip yang belum sempat nak update..so, tunggu yeee...:)

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow