recent posts

Thursday, May 6, 2010

bunga-bunga cinta~

..QUOTEofTHEday..
MySpace
"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers"

aku rayau2 tadi jumpe quote ni dan aku terpikat...
daripada apa yang aku faham, makna tersirat di sebalik quote ni adalah...
Dalam kita melayari hidup kita, kita mestilah berusaha dengan bersungguh-sungguh, buat sesuatu kerja tu sendiri daripada mengharapkan ihsan atau bantuan orang lain.
ye la kan, nak tunggu orang bagi kita bunga, entah bila-bila ntah kan, so, baik kita tanam pokok sendiri..kalau berbunga, hati kita jugak yang hepi kan..hehe
sampai ketemu..=)

1 comment:

  1. yayan...rindu kat korang..kat kak bedah,akk wani n eja..ingt tk subuh2 kite sahur sama2..buka sama2...sweet moment

    ReplyDelete

Follow Me, I Follow U Back

Subscribe and Follow