nuffnang ads

recent posts

Wednesday, November 14, 2012

Istanbul, aku pasti akan datang....



Istanbul, aku pasti akan datang tu versi aku, tajuk sebenar Istanbul, aku datang! hehe.. (so, Istanbul officially dah masuk dalam list travel aku jugak, cuma bila je tak tau.. kalau nak buat wedding photoshoot kat sana boleh? hihihi..sangat terpengaruh! kan?!

Baru taip tajuk tapi senyum dah sampai ke telinga...Tak tau apa pendapat korang, but for me, I really enjoyed it! (tolak tepi lakonan Tomok ngan Aizat, boleh?) Memang bila tengok cerita tu, otomatik rasa macam nak pegi Istanbul!!!!

Even jalan cerita ni agak open and maybe not suitable untuk remaja2 yang masih tak boleh nak bezakan antara baik dan buruk, tapi as long as tak ikut apa yg ada kat dalam cerita tu, i think it was a good movie..Lisa Surihani as always tak pernah menghampakan and she looks really cute! Sangat sesuai bawa watak Dian tu.  Kalau ikutkan hati, nak tengok lagi cite tu, kan? seriously.

Rasanya tak seronok nak tulis sinopsis cerita tu, as I prefer uols pergi dulu tengok cite tu.  shoooo shweeet sangat! Korang pasti tak menyesal.  Untuk lelaki2 yang bakal nak tgk, pls don't judge lakonan orang k..As i watched it dari awal sampai habis my friend yg boy ni dok kutuk2 lakonan tomok.  Dia kan bru first time berlakon, ok what?! Yang pastinya Lisa adalah sangat luarbiasa tahap kecomelannya dan tak annoying langsung.  Satu lagi cerita daripada Bernard Chauly yang aku suka sangat2 after Gol dan Gincu.  Hope banyak lagi cerita macam ni selepas ni, penat sangat dah rasa kecewa pas tengok cite melayu.

Rate yang aku boleh bagi untuk cite ni 4.5/5.  Boleh masukkan dalam list #mustwatchmovie korang.  Yang penting, aku lagi suka cite ni daripada Skyfall.


Thumbs up!


Nota kaki :  
Dah lama tak tengok wayang, sekali dah tengok, makin banyak pulak cerita yang aku rasa nak tengok.  hehehe. layankan.


No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow