nuffnang ads

recent posts

Wednesday, June 24, 2009

aku keliru....

Ada dua jalan.

Jalan A & Jalan B.

Jalan A - aku berpeluang untuk disayangi tp tidak untuk menyayangi.
Jalan B - aku undur diri dan berhenti menyeksa perasaan orang lain.

aku dah pun buat keputusan untuk memilih Jalan B. Aku sendiri tak tahu jalan yang aku pilih tu jalan yang betul ataupun tidak. Tapi setelah memikirkannya dalam2, aku rasa Jalan B adalah jalan yang terbaik.

Ramai yang mengatakan bahawa "pilihlah orang yang sayangkan kita, sbb kita sudah tahu, orang itu memang sayangkan kita daripada kita memilih orang yang kita sayang, tp diragui kasih sayangnya kepada kita". Bila memikirkan perkara ini, aku rasa aku telah membuat pilihan yang salah.

aku keliru.

boleh bagi pandangan?

2 comments:

  1. pilihlah -----> Jalan A - aku berpeluang untuk disayangi tp tidak untuk menyayangi.

    sbbnya??? dah ada org sayang kita kan, selagi ianya memiliki ciri2 positif yg lebih, y not kita terima.. hati pompuan.. lbh mudah sebenarnya jatuh cinta.. tak percaya? cubalah.. ; )

    ReplyDelete
  2. tu lah, tp sbnrnye, klu pilih jalan A pun rase bersalah jugak..sbbnye, mcm menipu diri sendiri..kesian plak kat die sebab kite still ag tak leh lupakan insan yg hadir sblm die..huhu..malu~

    ReplyDelete

Subscribe and Follow