recent posts

Wednesday, June 24, 2009

hari kedua yang bersemangat..

semangat hari kedua ni lain macam sikit, ditambah pula dgn keadaan yang sangat2 mengizinkan apabila puan bos sedang menghadiri forum di luar. tapi hari kedua ni masih lagi tak ada pengikut. takpe, pelan-pelan kayuh.

sebenarnye, mcm2 aku nk buat kat sini. cm bese la, semangat luar biasa awal2 nih.. dulu blog kat frenster tu rajin gak aku meluahkan ilham, bile kat wordpress, awal2 je semangat, tp aku rasa bukan aku tak minat, tp disebabkan kekangan kerja yang tidak menentu dan keadaan emosi yang sukar dikawal membuatkan aku terlupa aku ada blog..hehe

korang~~ jom jd pengikut aku..klu korang ade, bertambah berserilah lagi blog aku nnt...=)

welcome....

No comments:

Post a Comment

Follow Me, I Follow U Back

Subscribe and Follow