nuffnang ads

recent posts

Wednesday, January 26, 2011

CRAZY CRAFT!!

baru abis blog walking...1st round in the morning, before-in the middle-after breakfast..and sumenya pasal craft..so, sambil jalan2 tu aku nak share jugak dengan korang link2 yang aku suka dan bagi inspirasi kat aku...i'm in lurvee!

mula2 aku jatuh cinta pada felt...


so, ini ada beberapa blog yang menarik utk anda kunjungi...


dan banyak lagi.....!

pastu, jalan punye jalan...aku jatuh cinta dengan tote bag...


jalan lagi....
(mula menyimpan hasrat yang mendalam dalam bidang "handmade" ni)
aku jatuh cinta pulak dengan "handmade" kad..


korang suke tak?? aku suke sangat..
mula menyimpan angan2 untuk buat semua benda2 tu esp. for my day nnt kan..
tak sabar rasanya...harap2 ada masa yang cukup untuk saya buat..hik3



nota kaki :
sorryla sayang, cintaku banyak tertumpah disini...hik3..
tapi cintaku padamu lebih banyak daripada blog2 yang ada kat dunia ni..=)









1 comment:

Subscribe and Follow