nuffnang ads

recent posts

Saturday, January 8, 2011

Brand New 2011

tahun 2011 dah start...another challenging year for not married yet girl like me. tahun ni ada banyak benda nak buat and fikir..first of all, tukar url blog supaya tidak dpt dikesan oleh insan yang tidak berapa nak betul jiwanya..<--- tak baik kan!! tapi tula, sape suh die minat sangat ngan saya kan??!!..lol

adoi, siyes..kiri kanan depan blakang orang dah nak kawen, dah kawen, dah nak tunang, dah tunang..saya?! cm biasa alasan yg diberi adalah "tak nak langkah bendul", "biar setel cici punye majlis dulu", dan sewaktu dengannya. betul2 nak kawen dah ke ni? memang patut fikir dah umor dah nak masuk 24 tahun...weeee...dah tua dah rupenya, patut ramai membe2 sebaya dah kawen..=)

tapi bila ditimbang, diukur dan dikira dengan kalkulator hak milik kerajaan ( ingat weecha usop je ke hak milik kerajaan?) nampaknya perbelanjaan kawen sgt mahal sekarang ni..erm...perlukah saya menyimpan duit daripada sekarang?? gotcha! kena! sebab saya nak kawen grand2 punye!! aritu usha satu laman web doorgift ngan kad kawen bandung punye..argghhh....benci sebab sangat2 cantek!! saya akan cuba kumpul duit supaya kawen sy nanti dapat tempah doorgift drp bandung...ce usha jugak, korang korang dan korang yang belum kawen pasti akan berangan seperti saya jugak!! www.paperyonline.com

tahun ni tahun berangan saya, jangan kacau tau! sebab tahun ni duit tak cukup lagi nak kawen..so, berangan sambil simpan duit dulu..sikit2, lama2 jadi gunung..

mesti korang rasa aku sangat tak sabar nak kawen kan???!! ha ha..nasib la, jeles dah ni tgk orang kawen..tapi takpe, saya sabar menunggu..plan step by step..insyaAllah masanya pasti akan tiba..

lagu pembukaan tahun 2011...yeah...!!

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow