recent posts

Thursday, May 20, 2010

blekBERI ooh blekBERI.. Part II

cikpuanBOS : izyan, tukakan ringtone sy tu, boring la bunyi dia..
cikPA : hehe..okey puan, puan nk set lagu ape?
cikpuanBOS : sy nk lagu waliband yg cari jodoh tu...
cikPA : owwh...lagu tu saya ade, nnt sy bluetooth la kat henpon puan ye..
cikpuanBOS : lagu ape lagi yang kamu ade? lagu aizat yg pergi tu ada tak?kalau ade send sekali ye..lagu rabbani ke?
cikPA : lagu aizat ade...(rabbani?ish3..baru sedar takde lagu nasyid pun dalam henpon aku)

yang bukan2 je bos aku mintak...adeh..
MySpace

dan sekarang, aku berhempas pulas memblututkan lagu kt henpon die...

No comments:

Post a Comment

Follow Me, I Follow U Back

Subscribe and Follow