recent posts

Monday, May 24, 2010

senyumlah wahai cek mek molek~

..QUOTEofTHEday..
MySpace
when life gives u a hundred reasons to cry,
show life that u have a thousand reasons to smile..
kata-kata ni aku memang nak tujukan pada diri sendiri dulu sebelum orang lain. semua disebabkan aku ni mmg kuat menangis. hehe. ada org tu ckp, menangis byk2 pun tak leh setel masalah, mmg betul tp aku mmg senang sangat menangis. tak tau kenapa..
tapi ye la, sbg inspirasi kan, bila kita sedang bersedih, fikir2kanlah perkara yg gembira dan yg positif supaya mata tak bengkak sebab asek menangis je..=)
cheer up!..(^^,)v

No comments:

Post a Comment

Follow Me, I Follow U Back

Subscribe and Follow