nuffnang ads

recent posts

Tuesday, May 11, 2010

poli-pd, poli-pd, sekali sekala teluk kemang...



POLITEKNIKadalahWARISANkita...

perihal semester 1 - di politeknik Port Dickson..


hati aku tiada di sini..minggu suai kenal pun spt satu penyeksaan kat aku..
sesungguhnya, aku tidak suka berada di sini dan aku memang memaksa diri untuk menjalani hidup kat poli..dahlah memenatkan, kena buli, tak ada kawan..haish..sgt2 sedeyh..time ni dulu aku penah call ummi kalau tak silap, nanges2 ngan dia. tension sungguh!
MySpace

jurusan ape? hm....itu lagi satu kekecewaan. Diploma Sains Kesetiausahaan. Itu 2nd choice aku. Aku kalau boleh nak ambil seni bina tapi last2 dapat ni. Ye la, sepatutnya aku bersyukur, at least dapat jugak smbung belajar setelah kekecewaan yang menggunung dengan result SPM aku..hehe..tapi ye la kan, aku cuba la jugak..aku tak quit pun, cuma susah untuk menerima yang aku akan jadi seorang setiausaha..tengok dalam tb setiausaha sumenye sexy2, jahat2, cun2..dan aku?? hehe..tak hot mane pung..itulah yang paling mencemaskan aku..



sem satu, aku satu bilik ngan emi, emi amik course akaun..emi yg sengal..huhu..tp best satu bilik ngan emi, tak berkira, rajin layan aku borak..dan yg paling best, dapat jiran2 yang sgt penyayang dan sengal jugak..ade k.wani,k.bedah,fara, ija..hehe..korang mmg best..rase cm satu family yang bahagia je duduk kat blok K tu..di samping warden yg kiut miut iaitu en.syamsul..hik3..facilities mmg superb, bukak pintu bilik ada tv, siap ade balkoni lagi..weeehuu..seronok btul dpt conquer tv lebih2 lagi bile aku nak tgk cite Full House..sanggup berlari daripada Pusat Islam semata-mata nak mengejar cite Full House..itu je yang membahagiakan aku duduk kat sana..hehe...


oklah, cukup setakat ni, nnt2 aku sambung...








No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow