recent posts

Monday, November 22, 2010

AMOUR DE LA FRANCE

paris..saya hampir ke situ..hampir bukan bererti dekat tetapi nyaris..kalau saya korbankan duit simpanan tabung haji yang saya dah simpan sejak mula bekerja dulu, semata-mata memenuhi impian saya ke situ, mungkin sekarang saya sedang sibuk mencari baju panas..tapi saya tak sesanggup itu..
pelawaan bos mengajak saya ke Paris difikirkan semula..kenapa perkara ni terjadi sekarang? bukan tahun depan?kalau tak, mesti saya dapat menjejakkan kaki saya ke Paris..airasia pulak, kenapa sekarang wujudkan penerbangan ke Paris? kenapa bukan dari dulu? kalau daripada awal dulu, mesti saya dah booking tiket awal-awal lagi! mungkin juga tidak perlukan pelawaan bos..tau tak kalau naik MAS saya kena korbankan dua bulan gaji saya??abes tu nanti saya nak makan apa?duit kete nak bayar pakai apa??bengong kepala sekejap bila tengok iklan airasia hari ini..

nak tengok?klik kat sini..

http://www.airasia.com/my/en/promotion/rr330211.html

semuanya hanya tinggal angan-angan..bos akan berlepas ke Paris minggu depan..saya tinggal di Malaysia, tapi tak apa, saya gantikan percutian itu ke Langkawi..

Langkawi best ape??!!

paris...eleh, macam best sangat!
uwaaaa...sedeynye takpat g Paris!!

No comments:

Post a Comment

Follow Me, I Follow U Back

Subscribe and Follow