nuffnang ads

recent posts

Tuesday, November 30, 2010

LANGKAWI-PADANG BESAR-PEKAN RABU-PENAT

saya sudah pulang!!

percutian yang sangat memenatkan..
rasanya bukan percutian kot tapi per'shopping'an..
sebab semua tempat yang ktorg pergi sumenye tmpat shopping..best2!

rasenya mamalah orang yang paling happy..
dah lama dia tak meng'shopping'kan diri..
tapi aku sebenarnya sangat penat!!

sebab:

pertama : duduk seat bas paling belakang sekali..walaupun luas utk letak barang dan duduk bersila, tapi seat bergerak2 dan ada part yg berhaba..cian adik jugak..lenkali kite g nek flight ye!

kedua : banyak barang wooo..sakit2 jari jemari aku yg mulus ni kena angkat beg2 yang berat, sebenarnya babahnya beg lagi berat..hee..kesian sume, tp best sesekali dapat outing ngan family shopping sakan kan?

ketiga : lambat sampai..pagi tadi sampai juasseh jam 5 pagi, masukkan barang dalam kereta, balik umah, keluarkan barang tup2 dah kul 5.30..so, aku pun bergegas mandi dan memakai baju kurung..kul 8 aku sampai putrajaya..giler ah! seb baik tak tersengguk time drive tadi..

tapi yang best bila tak cukup duit call je, pastu tgk2 akaun dah bertambah..heeeeee...part ni paling best..kih3..

dah lama tak naik bas sebenarnya, tapi syiok jugak..tapi lenkali g langkawi nek flight je la kan..murah pun murah..sama je kot regenya..nk save dok umah makcik..hee..sempat jugak jumpe makcik yg sangat baik hati tu..

oklah..itu aje yg sempat dirakamkan sepanjang ke Langkawi, Padang Besar dan Pekan Rabu..saya ada sedikit cekelat kalau ada sesapa mau..limited..sape cepat die dapat..heee..=)

No comments:

Post a Comment

Subscribe and Follow